MARION - nabłyszczacz do włosów

Witajcie, dzisiaj opowiem wam o produkcie którego potrzebowałam - dający efekt naturalnego błysku włosów. Zawsze gdy byłam u fryzjera podobał mi się ten efekt błysku, bo sprawiał, że moje włosy wyglądały na zdrowe, tzw. świeże. I chciałam ten efekt utrzymać aby zawsze były takie, jak po wyjściu z salonu fryzjerskiego. Wiem o tym, że mogłabym kupić ten sam co miał fryzjer i przyznam się, że zadałam te pytanie ( w tym salonie również prowadzi się sprzedaż produktów fryzjerskich) jednak cena mnie przeraziła i postanowiłam poszukać zamiennika tańszego. Znalazłam w małej drogerii oto specyfik jednak czy można go porównać do profesjonalnego?



Opis produktu od producenta, znajdujący się na opakowaniu:
Nabłyszczacz do włosów Maribell Professional, Super Połysk!
-Długotrwały efekt nabłyszczenia
-Nawilża i wygładza
-Nie skleja i nie przetłuszcza
-Łatwo się zmywa


Najważniejszym zadaniem tego produktu jest nabłyszczanie i od tego zacznę. A i owszem daje efekt błysku, jest on naturalny dający wrażenie świeżych włosów dopiero po wyjściu od fryzjera. Jednak po 3-3,5 godziny efekt pryska, czyli włosy stają się matowe. Ważne jest również to, że rzeczywiście ich nie przetłuszcza jak i nie skleja. Zmywa się tak samo jak zazwyczaj bez użycia jego. Czy nawilża i wygładza - nie sądzę - ten efekt muszę zawdzięczać odpowiedniej pielęgnacji oraz stylingowi, ponieważ nie zauważyłam różnicy. Opakowanie ma pojemność 75 ml i starczyło mi na ok. 6 użyć (mam włosy do obojczyków, jednak jest ich bardzo dużo). Dla mnie zapach jest ok, pachnie jak część produktów do stylingu jest nieco specyficzny ale jak to się mówi ujdzie w tłumie;) Koszt to ok. 8 złotych. Uważam, że nie jest duży, gdy chcemy gdzieś wyjść a nie chcemy korzystać z usług fryzjerskich. MOJA OGÓLNA ocena jest dobra, ponieważ jest to produkt drogeryjny muszę zaznaczyć i cena pomiędzy fryzjerskim a tym jest prawie 10 razy niższa ( tak, akurat mój fryzjer takiego używa). Ten efekt 3-3,5 godzinny też da się przeżyć, ponieważ ze względu na małe opakowanie możemy go zabrać ze sobą i zaaplikować jeszcze raz.

A może macie takie specyfiki ? Podzielcie się na pewno wypróbuje;)


Pozdrawiam, Kasia:)

2 komentarze:

  1. Nie znam tego produktu, nie używam takich specyfików.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsyz raz widzę ten produkt.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Maaagnoliaaa , Blogger