AVON, regenerująco-odżywczy balsam do ust cocoa butter

Witajcie

Nastał taki okres, że nasze usta nie zawsze są w dobrym stanie. Zazwyczaj szukamy produktów aby nas jak najszybciej uratowały od totalnego przesuszenia jak i żeby zapobiegać ewentualnej pustyni na ustach. Dzisiaj na ostrze wezmę balsam do ust z avonu o zapachu kakaowego masła. Skusiłam się ze względu na sugerowany zapach jak i cenę promocyjną.



Zapewnienia producenta:
Regenerujący balsam do ust z ekstraktem z masła kakaowego, wzbogacony witaminą E:
- odżywia i nadaje ustom blask,
- nawilża i zmiękcza usta, 
- zapobiega przesuszeniu i pękaniu ust. 
Bogate w minerały masło kakaowe zawiera: wapń, potas, magnes, cynk, mangan, miedź i żelazo, które odżywiają skórę, nadając jej miękkości, a witamina E chroni ją przed działaniem środowiska i promieniowania UV (jednak nie zawiera filtru przeciwsłonecznego). Doskonale nawilża i ma intensywne działanie antybakteryjne. 
Nakładaj na usta codziennie, szczególnie przed wyjściem na zewnątrz bez względu na pogodę. 



Mogę powiedzieć tyle, że dla mnie to jeden wielki bubel. Zapach nie jest odrzucający ale do częstego użytku nie zdałby egzaminu, bo po prostu mnie drażni. Moje usta nie są w najlepszej kondycji. Zostawia tłustą warstwę, która jest do zaakceptowania. Jednak po aplikacji, bezpośrednio odczuwam szczypanie - co nigdy nie miało miejsca w przypadku innych produktów. Wydajność jest ok i jakby nie te pieczenie to może i by uszedł i cena by była adekwatna ale jednak ja go skreślam. Żeby się upewnić czy moje usta są aż w takim stanie abym mogła odczuwać zwyczajne pieczenie po tym produkcie, dałam do testów dla innej osoby, która powierzchnię ust ma w dobrej kondycji i ona również odczuwała pieczenie. 

Czy wy też się spotkałyście z taką reakcją na ten produkt?

Pozdrawiam 

Ps. Do świąt będą się pokazywać codziennie posty:)


5 komentarzy:

  1. O to na pewno coś dla mnie szczególnie jesienią i zimą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dla mnie również ale nie spotkałam się jeszcze z takim produktem.

      Usuń
  3. Mi też się nie podobał :/ Zimno mi po nim wyskoczyło.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Maaagnoliaaa , Blogger